Saturday, November 20, 2010

1 week holiday

pejam celik pejam celik abis seminggu cuti sem utk sem 4....sgt sedih...nak cuti lg...nak tau ape aktiviti yg aku lakukan time cuti?erm mcm biase la hanye tido,intenet n lyn anak2 sedare yg nakal2...tp best melayan kerenah dieorng yg bole menceriakan hdp aku n sentiase membuat aku tersenyum...dah balik kuis rindu la kat bdk tembam 2 yg nakal 2...waaaa esk da la kls dari pg sampai mlm...oooooo  sgt penat dgn test bisss math  lg....dah ready ke?ckit2 kot, 1 week cuti aku dok mengadap 2 sampai naik muak nk tgk...pape pon lpas cuti aku harus lebih bersemangat utk belaja & tabah menempuh dugaan...xsabar rasenye nak abis sem n praktikal...yahooooo...


                                                                   aqil muaz




                                                                         si tembam



p/s:bdk kecik rindu die sgt2....

No comments:

Post a Comment