Monday, April 11, 2011

kalau diberi peluang....

Dlm hidup nie sume org mempunyai impian & cita2 masing2 cume yg membezakannya ialah sama ada impian & cita2 nya terlaksana @ x...bkn senang utk mendapat ape yg kita mahukan...tidak seindah yang di impikan....jika aku diberi peluang,aku ingin kembali ke zaman persekolahan....zaman persekolah adalah zaman yg akan menentukan mase dpn kite..klau dpt spm truk nak apply mane pon xbole kan...so, jika masa bole berputar,aku ingin kembali ke zaman persekolahan & wat yg terbaik...xbermaksud sekarang nie xbaik..aku tetap bersyukur dgn ape yg aku perolehi sekarang & bkn senang utk capai ketahap ini hanya doa & usaha yg penting....aku sgt berharap 1 ari nanti aku akan dpt sambung blaja kat over sea...itu adalah impian & cita2 aku...tp hidup nie xsemudah yg kita impikan....

No comments:

Post a Comment